Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletnega mesta janajana.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) in urejajo poslovanje med Jana Jurič s.p. in kupcem. S spletno stranjo janajana.si upravlja podjetje Jana Jurič S.P., Ocizla 1c, 6240 Kozina; matična številka podjetja 6068570000, davčna številka: SI65109830, smo zavezanec za davek na dodano vrednost. Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletnega centra, pravice in obveznosti kupca in urejajo poslovanje med spletnim mestom janajana in kupcem. Spletni center janajana je spletno mesto, kjer imajo uporabniki vpogled v maloprodajno ponudbo, aktualne cene in zalogo produktov podjetja janajana, ter kjer lahko izvedejo naročilo želenih produktov z dostavo le teh na naslov znotraj ozemlja Republike Slovenije. Prodaja spletnega centra janajana je mogoča na spletni strani in na sedežu podjetja (po predhodnem dogovoru) ter na stojnicah. Uporabniki spletne strani se lahko registrirajo na spletno stran.

 

Pomoč in napotki

Pomoč uporabnikom
Če potrebujete pomoč pri registraciji, spletnem nakupu ali želite informacije o dostavi, reklamaciji ali vašem spletnem naročilu, nas lahko kontaktirate na: – Telefon: 040874745 od ponedeljka do petka od 09:00 do 14:00 – Elektronski naslov: janaj@janajana.si
Postopek spletnega nakupa je izveden le v nekaj korakih, ki uporabniku omogočajo hiter in preprost način nakupa željenih izdelkov brez zapravljanja časa v trgovini in čakanja pred blagajno. – Pred oddajo naročila se je potrebno prijaviti( ali ne???) ! V primeru, da ste obiskovalec našega spletnega centra, je pred prijavo potrebno ustvariti račun, kar je hiter in preprost postopek, ki vam poleg izvedbe naročila omogoča tudi druge ugodnosti – Ko ste prijavljeni in ste napolnili spletno košarico z želenimi produkti, preprosto potrdite vašo izbiro s klikom »NA BLAGAJNO«. Tako ste pričeli s postopkom izvedbe naročila – Prvi korak v spletni blagajni je vnos naslova za dostavo. Če ste predhodno že opravili nakup v spletni trgovini janajana.si lahko preprosto izbirate med že vnesenimi naslovi (JA???) – Nato določite način dostave, kjer lahko izbirate med redno dostavo na izbrani naslov ali osebni prevzem na sedežu podjetja (Ocizla 1c) – Po uspešno izbranem naslovu in načinu dostave pritisnite na gumb »NADALJUJTE NA PLAČILO«, ki vas pripelje v drugi in hkrati zadnji korak izvedbe naročila – V drugem koraku preprosto izberete način plačila in preverite izbrane vnose v desnem okencu – Ko ste prepričani, da so vaši izbrani podatki pravilni, preverite in potrdite pogoje poslovanja podjetja Jana Jurič S.P. in kliknite »ODDAJ NAROČILO« – Čestitamo! Opravili ste nakup v spletni trgovini janajana in o tem boste tudi obveščeni na vaš elektronski naslov – Sedaj je naše delo, da v najkrajšem možnem času, vaše naročilo pripravimo za prevzem ali za predajo dostavni službi. Ko bo vaše naročilo pripravljeno, boste o tem obveščeni na vaš elektronski naslov – S prevzemom paketa (osebni prevzem ali prevzem preko dostavne službe) je postopek spletnega nakupa zaključen V primeru neželenih sprememb ali zamud pri spletnem naročilu – V primeru, da artikla ni več na zalogi ali zaradi napačnih cen, ki lahko nastanejo pri avtomatiziranem prenosu, si podjetje Jana Jurič pridržuje pravico do zavrnitve naročila, o čemer boste obveščeni v najkrajšem možnem času – V primeru, da želenega blaga ne bomo uspeli pravočasno odpremiti, vas bomo o novem dobavnem roku obvestili preko elektronske pošte ali pa vas bomo obvestili po telefonu – V primeru kakršnih koli nejasnosti oz. zagotavljanja kakovostne dobave, vas lahko kontaktiramo preko kontaktne številke ali elektronskega naslova, ki ste ga navedli ob izvedbi naročila v spletnem centru janajana.

Preklic naročila
Naročila preko spleta lahko brez dodatnih stroškov prekličete do prejema elektronske pošte, s katero vas obveščamo, da je bila pošiljka predana dostavni službi ali pa, da je vaše naročilo pripravljeno za prevzem.
Obvestilo o preklicu naročila lahko oddate po elektronski pošti, in sicer na naslov janaj@janajana.si, v katerem mora biti navedena številka naročila ter ime in priimek naročnika.

Shranjevanje naročil

Vsa potrjena naročila se v elektronski obliki nahajajo na sedežu družbe Jana Jurič S.P., Ocizla 1c, 6240 Kozina. Kupec lahko pridobi kopijo s pisnim zahtevkom po elektronski pošti na naslov janaj@janajana.si.

Cene
Vse cene so v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen, če je jasno opredeljeno drugače. Stroški dostave niso vključeni v ceno razen, če je jasno opredeljeno drugače. Spletna cena je cena, ki velja izključno v spletnem centru. Cene v spletnem centru se lahko razlikujejo od cene v maloprodajnih enotah (fizične trgovine). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca, oziroma so veljavne tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika. Kljub nenehnim naporom, da se za kupce zagotavlja ažurne in točne informacije o izdelkih in cenah, se lahko zgodi, da so podatki napačni. V tem primeru omogočamo kupcu odstop od nakupa oziroma poiščemo drugo rešitev, ki bo zanj sprejemljiva.

Načini plačila in dostava

Način plačila
V spletnem centru janajana.si vam omogočamo naslednje načine plačila: – Po povzetju, oz. ob prevzemu v trgovini – Spletno plačilo s plačilno oz. kreditno kartico (Maestro, MasterCard, Visa, Diners)
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila (pogoj: preden je pošiljka predana dostavni službi) ali spremembe načina plačila s strani uporabnika, obvestite na naslov janaj@janajana.si za kreditiranje kartice ali vračilo kupnine. V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji: – Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne kartice – Po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo podjetja
– Plačilo preko Pay Palla
– Plačilo po predračunu (ko prejmemo denar na naš račun odpošljemo naročeno blago in račun)

Prevzem blaga
Ponujamo naslednji možnosti prevzema blaga, in sicer:
– Lastni dvig naročila na sedežu podjetja (Ocizla 1c, 6240 Kozina)
– Dostava na željeni naslov preko Pošte Slovenije Pogodbeni partner za dostavo pošiljk prodajalca janajana je Pošta Slovenije, vendar si podjetje Jana Jurič s.p. pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil bolj učinkovito. Kupljeno blago je običajno dostavljeno v roku 2 do 4 delovnih dni, razen če ni označeno drugače. Zaradi vikendov ali praznikov se lahko čas pošiljanja podaljša, zato vas prosimo za razumevanje. V primeru, da vam naročila iz nepredvidljivih razlogov ne moremo dostaviti v dogovorjenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo po telefonu ali na vaš elektronski naslov. V kolikor boste v času dostave odsotni, boste blago lahko prevzeli v vaši enoti Pošte Slovenije. Strošek dostave

Dostava naročenih artiklov
V kolikor poteka na spletni strani, Facebooku ali Instagramu akcija brezplačne dostave, se dostave ne zaračuna.
Strošek pošiljanja zaračunamo v višini 2,99 eur. Za plačilo po povzetju pa je dodaten strošek 1,5€ (torej 2,99€+1,5€)
Provizija za vplačane poštne nakaznice je plačana po pogodbi med podjetjem Jana Jurič s.p. in Pošto Slovenije, d.o.o.

Naslov za dostavo
Naročeni artikli so poslani na naslov, ki ga je kupec navedel na obrazcu za naročilo. V primeru, da je naslov za dostavo različen od naslova za izdajo računa, mora kupec na obrazcu za naročilo navesti oba naslova. Naročeni artikli bodo poslani na naslov za dostavo, ki je na obrazcu za naročilo posebej označen.

Vračila in stvarna napaka

Vračilo blaga
Skladno z določili zakona o varstvu potrošnikov ima kupec pravico, da v roku 14 dni od prevzema blaga odstopi od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Kupec si lahko prenese elektronski obrazec za odstop od pogodbe ali pošlje nedvoumno izjavo, v kateri jasno navaja svoj odstop od pogodbe, na elektronski naslov janaj@janajana.si Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni po oddani izjavi o odstopu od pogodbe (nakupa). Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Blago lahko vrnete po pošti na naslov: Jana Jurič S.P. , Ocizla 1c, 6240 Kozina. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen v primeru, da je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali pa se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil zato kriv kupec. Vračilo kupnine bo izvedeno nemudoma oz. najkasneje v roku 14 dni od prejema izjave o odstopu od pogodbe, razen v primeru plačila s kartico, v kolikor še ni bila bremenjena. Vračilo kupnine se izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec ne sme artiklov neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Izdelek, ki je predmet vračila, mora biti nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta. Stvarna napaka V skladu s 37. Členom Zakona o varstvu potrošnikov je napaka stvarna v primeru: – Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet – Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana – Če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane – Če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le zaradi obvestila

Primernost izdelkov se presoja glede na običajne izdelke enake vrste in ob upoštevanju izjav o značilnostih blaga s strani dobavitelja ali podjetja Jana Jurič S.P.

Uveljavljanje stvarnih napak

Kupec mora podjetje Jana Jurič S.P. o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le – te, obvestiti v roku 10 dni, odkar je bila napaka odkrita, na naslov janaj@janajana.si, ter omogočiti pregled izdelka. Za stvarne napake, ki se pokažejo po obdobju dveh let od izročitve, ne odgovarjamo. Po ustreznem obvestilu in omogočenem pregledu izdelka bomo bodisi: – Odpravili napako – Vrnili del plačanega zneska v sorazmerju z napako – Izdelek z napako zamenjali z novim brezhibnim izdelkom – Povrnili celotni plačani znesek
V kolikor obstoj napake na izdelku ni sporen, vam bomo ugodili najkasneje v roku osmih dni. V primeru spora glede obstoja napake, pa vam bomo najkasneje v osmih dneh pisno odgovorili. Reklamacije
Reklamacije Zavedamo se pomembnosti reklamacij, zato se trudimo, da jih rešimo v najkrajšem možnem času, v obojestransko zadovoljstvo in skladno z zakonsko veljavnimi določili. Izdelke lahko reklamirate tako, da nam artikel vrnete po pošti (krili vam bomo strošek poštnine).
Vsi zaupni podatki, ki se prenašajo preko spleta (osebni podatki, podatki o nakupih in številke plačilnih kartic), so ustrezno kodirani, zato jih tretje osebe ne morejo prebrati. Avtorizacije plačilnih in kreditnih kartic se izvajajo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca. Za najboljšo varnost je poskrbljeno z mehanizmi, ki jih uporabljajo banke, finančne ustanove in najboljše spletne trgovine.

Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki pridobljeni preko spletnega mesta janajana.si v celoti ostali varovani in obdelovani izključno s strani podjetja Jana Jurič S.P. Z vsemi pridobljenimi podatki bomo ravnali v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Vsi osebni podatki so zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb. Osebni podatki pridobljeni v spletni trgovini janajana.si se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila.

Registracija

Vsakdo, ki brska po straneh spletnega mesta janajana.si, je naš obiskovalec. Vsak obiskovalec ima vpogled v maloprodajno ponudbo in aktualne cene, kakor tudi pogoje poslovanja spletnega centra janajana.si in ostale informacije navedene na našem spletnem mestu www.janajana.si
Z enkratno registracijo v naš spletni center postane obiskovalec naš uporabnik. Uporabnikom je poleg osnovnih storitev, ki jih ima vsak obiskovalec, omogočeno tudi nakupovanje v spletnem centru janajana, kakor tudi ogled stanja naročila, sledenje naročilom, hitrejše nakupovanje, vpogled zgodovino naročil, itd. Za uspešno registracijo je potrebno navesti ime, priimek, elektronski naslov in geslo. Po uspešno izvedeni registraciji, boste za prijavo v spletni center potrebovali le vaš elektronski naslov in geslo, ki se ga navedli pri izvedbi registracije. Če želi uporabnik naknadno spremeniti ime, priimek, elektronski naslov, geslo ali druge podatke, lahko to stori tako, da se prijavi v naš spletni center in v rubriki »Moj račun« 8je tako???) je vsakemu uporabniku omogočen vpogled in spreminjanje vnesenih podatkov. Ukinitev registracije Če ne želite biti naš uporabnik in bi želeli ukiniti vašo registracijo v spletnem centru janajana, to sporočite na elektronski naslov janaj@janajana.si Za preverjanje pristnosti podatkov vas bomo kontaktirali in vam dokončno potrdili ukinitev vaše registracije. Zahtevek za ukinitev vaše registracije mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. V roku 14 dni od prejema vaše zahteve za ukinitev registracije, bomo izbrisali vaše osebne podatke in vas o tem tudi obvestili.

Odjava od e-novic
Odjavite se lahko s klikom na odjavno povezavo v katerikoli od prejetih e-novic. Prijavljeni uporabniki spletnega centra janajana.si, lahko urejajo nastavitve pošiljanja e-novic v rubriki “Moj račun” (je tako???). Zaradi specifičnosti poslovnega procesa in tehničnih omejitev je mogoče, da boste v 14 dneh od datuma vaše odjave še prejeli našo e-pošto, v primeru, da je bila e-pošta že poslana oziroma v fazi pošiljanja. V tem primeru se vam opravičujemo in vas prosimo za razumevanje.

Odveza odgovornosti

Vsebino, objavljeno na straneh spletnega centra janajana.si, je dovoljeno uporabljati in reproducirati le v nekomercialne namene, pri čemer pa je potrebno ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah. Kljub prizadevanju za stalno ažurnost trgovine in dobavnih rokov, se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni, ali dobavi spremenijo tako hitro, da podatkov ne uspemo popraviti in so artikli še vedno nespremenjeni na seznamu spletnega centra janajana. V takšnem primeru vas bomo obvestili o spremembah in vam omogočili odstop od naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko je naročilo potrjeno. Ob ponovni dobavljivosti artikla, prodajalec ne jamči iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, saj so cene v veliki meri odvisne od dobavitelja artikla. Kljub našemu trudu, da zagotovimo natančne fotografije, je te potrebno jemati kot simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Pridružujemo si pravico do tiskarskih napak. Pridružujemo si pravico, da splošne prodajne pogoje spremenimo kadarkoli in na kakršenkoli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

Pritožbe in spori

Podjetje Jana Jurič s.p. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas kontaktirajte na telefonsko številko 040874745 ali pošljite elektronsko sporočilo na naslov janaj@janajana.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. Več informacij lahko najdete na naslednji povezavi: Povezava V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko: – V skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s »Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov«, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v tridesetih dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT. Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov: Povezava Pogoji poslovanja veljajo od dne: 20. 11. 2020 Splošne pogoje poslovanja spletnega mesta si lahko prenesete tukaj.